ΑΣΚΗΣΗ
Αφού μεταφέρεις το κείμενο από την ομιλία του Ξ.
Ζολώτα σε ένα δικό σου αρχείο word, προσπάθησε να εντοπίσεις και να
υπογραμμίσεις με τα εργαλεία του υπογραμμιστή ή των χρωματιστών γραμματοσειρών
τις λέξεις που είναι ελληνικές. Στη συνέχεια απομόνωσε αυτές τις λέξεις και
συγκέντρωσέ τις σε έναν πίνακα word.
Τι σου έκανε
εντύπωση;
Ποιες διαπιστώσεις έχεις να κάνεις για τη σπουδαιότητα
της ελληνικής γλώσσας;
Γράψε τις παρατηρήσεις σου σε ένα αρχείο word για να
τις παρουσιάσεις στην τάξη.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΠΕΤΡΟΥ(Α2)
Kyrie, it is Zeus' anathema on our
epoch (for the dynamism of our economies) and
the heresy of our economic method and policies that
we should agonize the Skylla of nomismatic plethora and
the Charybdis of economic anaemia. It is not my idiosyncracy to be ironic or sarcastic but my
diagnosis would be that politicians are
rather cryptoplethorists.
Although they emphatically stigmatize nomismatic
plethora, they energize it through their tactics and practices. Our policies should
be based more on economic and less on political criteria. Our gnomon has to
be a metron between economic,strategic and philanthropic
scopes. Political magic has always been anti-economic.
In an epoch characterized by monopolies,
oligopolies, monopolistic antagonism and polymorphous inelasticities, our policies have
to be more orthological, but this should not be metamorphosed into plethorophobia, which
is endemic among academic economists.
Nomismatic symmetry should
not antagonize economic acme. A greater harmonization
between the practices of the economic and nomismatic archons is basic. Parallel to
this,we have to synchronize and harmonize more
and more our economic and nomismatic policies
panethnically.
These scopes are more practicable now, when
the prognostics of the political and economic barometer are halcyonic.
The history of our
didimus organization on this sphere has
been didactic and their gnostic practices
will always be a tonic to the polyonymous and idiomorphous ethnical
economies. The genesis of the programmed
organization will dynamize these policies.
Therefore, i sympathize, although not without criticism one or
two themes with the apostles and the hierarchy of our organs in
their zeal to program orthodox economic and nomismatic
policies, although I have some logomachy with
them.
I apologize for
having tyranized you with my Hellenic phraseology. In my epilogue, i emphasize my eulogy to the
philoxenous aytochtons of this cosmopolitan
metropolis and my encomium to you, Kyrie stenographers.
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ
Κύριοι, είναι
"Διός ανάθεμα" στην εποχή μας και αίρεση της οικονομικής μας μεθόδου
και της οικονομικής μας πολιτικής το ότι θα φέρναμε σε αγωνία την Σκύλλα του
νομισματικού πληθωρισμού και τη Χάρυβδη της οικονομικής μας αναιμίας. Δεν είναι
στην ιδιοσυγκρασία μου να είμαι ειρωνικός ή σαρκαστικός αλλά η διάγνωσή μου θα
ήταν ότι οι πολιτικοί είναι μάλλον κρυπτοπληθωριστές.
Αν και με έμφαση στιγματίζουν τον νομισματικό
πληθωρισμό, τον ενεργοποιούν μέσω της τακτικής τους και των πρακτικών τους. Η
πολιτική μας θα έπρεπε να βασίζεται περισσότερο σε οικονομικά και λιγότερο σε
πολιτικά κριτήρια. Γνώμων μας πρέπει να είναι ένα μέτρο μεταξύ οικονομικής,
στρατηγικής και φιλανθρωπικής σκοπιάς.
Σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από μονοπώλια,
ολιγοπώλια, μονοπωλιακό ανταγωνισμό και πολύμορφες ανελαστικότητες, οι
πολιτικές μας πρέπει να είναι πιο ορθολογιστικές, αλλά αυτό δεν θα έπρεπε να
μεταμορφώνεται σε πληθωροφοβία, η οποία είναι ενδημική στους ακαδημαϊκούς
οικονομολόγους.
Η
νομισματική συμμετρία δεν θα έπρεπε να ανταγωνίζεται την οικονομική ακμή. Μια μεγαλύτερη εναρμόνιση μεταξύ των
πρακτικών των οικονομικών και νομισματικών αρχόντων είναι βασική. Παράλληλα με
αυτό, πρέπει να εκσυγχρονίσουμε και να εναρμονίσουμε όλο και περισσότερο τις
οικονομικές και νομισματικές μας πρακτικές πανεθνικώς.
Αυτές οι θεωρήσεις είναι πιο εφαρμόσιμες τώρα,
που τα προγνωστικά του πολιτικού και οικονομικού βαρομέτρου είναι χάλκινα.
Η ιστορία της δίδυμης οργάνωσης σε αυτήν την
σφαίρα είναι διδακτική και οι γνωστικές τους εφαρμογές θα είναι πάντα ένα
τονωτικό στις πολυώνυμες και ιδιόμορφες εθνικές οικονομίες. Η γένεση μιας
προγραμματισμένης οργάνωσης θα ενισχύσει αυτές τις πολιτικές. Γι' αυτόν το λόγο
αντιμετωπίζω με συμπάθεια, αλλά όχι χωρίς κριτική διάθεση, ένα ή δύο θέματα με
τους αποστόλους της ιεραρχίας των οργάνων μας στον ζήλο τους να προγραμματίσουν
ορθόδοξες οικονομικές και νομισματικές πολιτικές.
Απολογούμαι που σας τυράννησα με την ελληνική
μου φρασεολογία. Στον επίλογό μου δίνω έμφαση στην ευλογία μου, προς τους
φιλόξενους αυτόχθονες αυτής της κοσμοπολίτικης μητρόπολης καθώς και το εγκώμιό
μου προς εσάς, κύριοι στενογράφοι.
ΠΗΓΗ:
http://abnet.agrino.org/htmls/E/E015.html
ΤΙ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ

Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
Είναι
ευρέως γνωστό ότι η ελληνική γλώσσα έχει βαθιά τις ρίζες της στα αρχαία
χρόνια. Σ΄ όλη αυτή τη διαδρομή έχουν γίνει κάποιες αλλαγές, προκειμένου να
είναι περισσότερο εύχρηστη από τον
καθένα. Πιστεύω ότι η ελληνική γλώσσα έχει μεγάλη αξία γιατί έχουμε τη
δυνατότητα να χρησιμοποιούμε πλούσιο
λεξιλόγιο δίνοντας την ανάλογη έμφαση στο λόγο μας. Επίσης θα πρέπει να
θυμόμαστε ότι έχουν επηρεαστεί διάφορες χώρες από την Ευρώπη και έχουν προσαρμόσει ελληνικά στοιχεία στη
δική τους γλώσσα με ελάχιστες λεπτομέρειες να διαφέρουν. Άρα θα πρέπει να
νοιώθουμε υπερήφανοι για την ελληνική γλώσσα και χρειάζεται να το αποδεικνύουμε
καθημερινώς με την χρήση όλων και
περισσότερων λέξεων.
Μπράβο, Πέτρο και για την άσκηση και για το γεγονός ότι οι συστάσεις για διόρθωση δε σε απογοήτευσαν αλλά σε πείσμωσαν και σε έκαναν καλύτερο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχουν και άλλες ελληνικές λέξεις που δεν επισήμανες. Θα τις αναζητήσουμε όλοι μαζί αυτή την εβδομάδα στη Βιβλιοθήκη!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή